niedziela, 4 grudnia 2011

Kropka i co dalej.?

Cześć kochane dziewczyny. Nie wiem jak często bede pisąc bo okropnie się dzieje u mnie, będę starać się codziennie ale nie obiecuje. Ciesze się ogromnie,że się wam to podoba co pisze. Dokładnie wiem,że nie  jestem świetna w tym pisaniu ale dajeci mi taką siłę. Ale chyba nie dam rady, chociaż postaram się dla WAS. Kocham was, za to,że dajecie mi siłe do kolejnych rozdziałów. Możecie śledzić także moje uczucia prywatne w blogu "Everything I could never tell You". Wtedy pewnie zrozumiecie co się u mnie dzieje. Mam także nadzieję, że nie zostawicie mnie samej ;* OBIECUJE ze bede robić wszystko,żeby codziennie dodawać po jednym rozdziale. Dla WAS. Przepraszam i dziękuję,że jesteście :* 
Wasza Anka-Przeterminowana Uczuciami

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tego bloga.. I nie możesz nas tutaj zostawić :c I tak się cieszymy że znalazłaś dla nas tyle czasu : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się. Wierzę, że dasz radę. Każdego dnia wchodzę na Twojego bloga z myślą, że jest nowy rozdział - powoli się uzależniam. Jesteś świetna bez względu na wszystko :). Cieszę się , że dajemy ci motywacje do dalszej pracy.Zobaczysz z czasem będzie nas o wiele więcej ;D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doceniamy twoje starania i chęci, dlatego też, czekamy z niecierpliwością na każdy nowy rozdział. Okazuje się, że z normalnego opowiadania, staje się to uzależnieniem. Powiem ci szczerze, że bardzo się cieszę, że założyłaś tego bloga i zaczęłaś pisać to opowiadanie. Jest warte czytania i POLECAM, każdemu kto jeszcze nie zabrał się za czytanie! : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem z Tb forever <3

    Niśa

    OdpowiedzUsuń