niedziela, 4 grudnia 2011

Wiecie?

Wiecie co? Pieprze to! Mam dla kogo pisac! Mimo,że jest cholernie źle ale ja dam rade! Bo chce pisać dla WAS! Bo mam nadzieję, wierzę ze podoba się wam to co pisze, dajecie mi takiego powera! Odstawiam na najwyższą półke problemy, chociaz ze same się nie rozwiążą to co z tego- przecież nie warto się nimi zadręczać i uciekać. Zostawiam je, niech się toczą własnym rytmem! Ja mam dla kogo pisać! ;* dla WAs! Kocham<3

ps. chcecie bonusowy rozdział? :***
Wasza Ann <3

4 komentarze:

  1. tak i bardzo podoba mi się twoja postawa .. < 3 czekam na ten bonusowy, aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że zmieniasz swoje podejście, że z dnia na dzień jesteś inną Anią. To co robisz wychodzi Ci znakomicie, więc tego nie marnuj, nie warto. Życie jest jakie jest i nic tego nie zmieni. Choćbyśmy nie wiem jak się starali to ten Pan u góry i tak zrobi po swojemu.
    Oczywiście rozdział bonusowy chcę widzieć tu za chwilkę. ;*.

    Jesteś silna, dasz radę. Ja w to wierzę ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę, wierzymy w to! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM CIĘ! <3 c;
    Wierze, że dasz radę ;3

    Niśa

    OdpowiedzUsuń